Social Media:
Er is al een Twitter & Facebook account. Wat zijn hier de inlog gegevens van?Verder: Is er ook al een Hyves & foursquare account? zo niet dan worden deze aangemaakt, zo ja.. wederom, wat zijn de inloggegevens?Twitter en Facebook inlog: zie bijlage. (mail me even op basbrouwers@gmail.com en dan krijg je de inloggegevens hiervan, die ga ik niet publiek op het blog zetten)
Online:Waar worden de online banners geplaatst? Op welke websites?
We willen de banners verspreiden onder alle deelnemers van de Kunstnacht.
Het is daarom fijn als er bv. een liggende en een staande versie is en eventueel een vierkante.
Wat voor informatie komt er in de nieuwsbrief?
De nieuwsbrief is bedoeld om de deelnemers op de hoogte te houden van de stand van zaken.Moet er een CMS systeem komen achter de website, of is dit niet perse nodig?
Jullie leveren het design aan.
OfflineMoet er briefpapier komen of is dit nog aanwezig? Wat voor gegevens moet er op komen? (Ook bijv. BTW/KVK nr of niet?). Eventueel Facebook/Twitter? QR-code?
Wel kleine stickers, zie briefing. Die kunnen we dan op enveloppen etc plakken.
We gaan slechts op 1 plek adverteren en dat is in de Uitloper. Specs staan op Dropbox.Welke bladen worden de advertenties in geplaatst? En wat zijn de afmetingen van de advertentie, is dit al duidelijk, of wordt dit later bekend gemaakt?
Uitnodigingen gaan er per brief uit. samen met het programmaboekje.Uitnodigingen, zijn deze voor instellingen of voor bezoekers? en worden deze geflyerd of per post (geadresseerd) verstuurd?
Wanneer de inhoud informatie en programmaboekje?
De organisatie is nu bezig met het samenstellen van het programma hiervoor. Zodra dat bekend is laten we het jullie natuurlijk weten.Wanneer krijgen we de namen & details Afterparty?
No comments:
Post a Comment