Wednesday, June 8, 2011

Feedback op middelen Kunstnacht - Annemiek

Dag nachtbrakers,

Allemaal de presentaties goed doorstaan?
Ik ben weer helemaal opgeknapt en zin in om de middelen met jullie af te ronden.
Maar eerst even dit: We zijn met het hele team erg onder de indruk van wat jullie gepresteerd hebben in een zeer korte tijd!
Wa we nu hebben staan is een campagne die visueel erg sterk is!
Dus pak even aan die pluim en geef hem ook door aan jullie teamgenoten!

Wenu. Bij deze feedback op alle middelen per groep.
Voor nu zijn website en programmaboekje het allerbelangrijkste! :-)
Ik heb daar in rood bij gezet hoe we daarmee verder willen gaan.

Graag ontvang even van alle teamcaptains: Iris, Bas, Lina, Eva en Milja een reactie als jullie dit gelezen hebben.
Ik zal het ook nog op jullie blog zetten. Heb niet van iedereen de privé emailadressen dus als jullie het onderling nog even kunnen doorsturen naar degene die het volgens jullie op een ander e-mailadres moeten ontvangen: gaarne!

GROEP BANNERS - Iris
Is de versie met meisje en getekend schilderij de laatste? Ik vind het jammer dat ze het neonlicht hebben laten vervallen, had er mijns inziens best bij gemogen, is nu een beetje statisch (braaf). Is dit nog bespreekbaar? Of gaan we dan voorbij aan hun eigen inbreng? Wat is de status van wat er nu ligt, definitief? Verder mis ik (zowat overal) de kop 'kunstnacht' bovenaan de poster?
Kleine banner (eerste beeld) is mooi en grote bannier (laatste twee, zonder wekker logo)ook.

GROEP GADGET - Bas
Wat is 'bliksticker'?
Staat bij het shirt de naam (kunstnacht Den Bosch) en url op de achterzijde?
Op de taxi sticker mag 'gratis' komen te vervallen; willen we zo niet communiceren omdat er een vrijwillige bijdrage wordt gevraagd.
De banner met de wekker komt overal te vervallen. Deze sticker voldoet nog niet.
Waar dient de teasersticker voor?

GROEP OFFLINE - Lina
Advertentie is prima. Hoe gaan we om met logo's?
Flyer afterparty; url kunstnacht duidelijk communiceren.
Iets van programma opnemen op flyer?
Kunstnacht A2, waar wordt deze voor gebruikt? idem; naam kunstnacht bovenaan.

programmaboekje: mooi! > Wat betreft het stansen van het complete boek in de vorm van een batterij, het volgende:
Het stansen van een compleet boek is een wel heel dure hobby.
Om je een idee te geven: dit is bijna net zo duur als de complete productie van het boek.
Is het mogelijk in het ontwerp uit te gaan van een andere techniek?
Wellicht een batterij door middel van stansen uitsparen in het omslag en zo een doorkijkje maken.

Verder wil ik kijken of we mbt het aantal pagina's op 32 kunnen uitkomen. Dat scheelt ook weer kosten.
@Lina: Ik stel voor dat ik jou in contact breng met onze drukwerkbegeleider Rene Savelsbergh zodat jullie brainstormend samen naar een combinatie kunnen zoeken tussen ontwerp en betaalbare techniek.
sticker: ronde vorm komt nu nergens terug. Misschien toch liever vrieskast aanhouden anders is het zo'n stijlbreuk.
Nieuwe banier wellicht hiervoor hanteren? Moet er niet een retour adres op of is at niet nodig?
2e teaser vind ik mooier/spannender

GROEP ONLINE - Eva
Nieuwsbrief. versie 1:ook hier geldt: kop 'kunstnacht' bovenaan. Wekker laten vervallen.
Versie 2: ook hier geldt: kop 'kunstnacht' bovenaan. Overal zelfde lettertype gebruiken. Wekker laten vervallen. Versie 1 heeft mijn voorkeur.

Site: super! > Graag ontvang ik ZSM de gelaagde PSD bestanden van de opmaak van de site inclusief de gebruikte fonts van het team.
De bouwer zal de vormgeving zo goed als helemaal over gaan nemen. Uiteraard hou ik jullie tussendoor op de hoogte!

GROEP SOCIAL MEDIA - Milja
Mooi doorwrocht plan, samen nog doorspreken?
Volgende week bespreek ik het ook met een paar kern-partners.
Document 'Planning' veranderen in 'tweets'.

Tot zover!

Groeten,

Annemiek Gijsbers

Communicatie
Kunstnacht Den Bosch - 17 september 2011
Tel: 06 27 118 265

www.facebook.com/kunstnachtdenbosch
www.twitter.com/kunstnacht_DB #Kunstnacht

No comments:

Post a Comment